Alang-alang da ade kat sini , mehh la +Follow | Dashboard
♥ Mini♥
Pemilik Blog

Hi ! I'm the owner of the blogs . Be nice . Hate SPAMMERS . HATERS . RIPPERS .

Mood ari nie :
mood ari nie ?? na tawu ?? ari niy ta la sebosan di hari2 yang lepas ..
Tengok satu per satu

Stories About Credits Friends


Klik This For Me


Jom sembang

I miss Him
Ahad, 1 Januari 2012 | Ahad, Januari 01, 2012 | 0 comments
I miss Him .. 
Na tawu sape ?? Adokk la ..
Lame ta jumpa dea tawu , sebab tu aku rindu dea ..
Bile aku rindu dea , aku mesti akan mesej or call dea ..Terubat sikit rasa rindu tu ..
Bile na masok tidur , dea la orang terakhir yang aku fikir ..
N then , bile bangun tidur jerk , dea la orang pertama yang aku fikir ..
Begitu istimewa nye dea dalam hidop aku , ann??
 
Kau , kau kalo ade ehem-II , ape kau buat ?
mesti la kau fikirkan dea ..
tipu la kalo ta , ann ..
kalau ta , tu namanya ta sayang ..
korang sayang ta ehem-II korang ?? hehe ..sebok jerk na tanya , kan ??
Entry aku kali ni nampak jiwang sikit , kan ??
sikit ke banyak ?? whatever ..* Ecehh , na speaking pulakk ..
Setakat whatever tu apalahh sangat ...
Nampak nye sampai disini sahaja la entry ku kali ni ..
Kalau enrty ni membosankan , mintak maaf la ..

Sekarang ni da masuk tahun baru iaitu tahun 2012 , 
kalo aku ade buat silap di tahun 2011 , 
maafkan aku ..
kbhaii ..



|