Alang-alang da ade kat sini , mehh la +Follow | Dashboard
♥ Mini♥
Pemilik Blog

Hi ! I'm the owner of the blogs . Be nice . Hate SPAMMERS . HATERS . RIPPERS .

Mood ari nie :
mood ari nie ?? na tawu ?? ari niy ta la sebosan di hari2 yang lepas ..
Tengok satu per satu

Stories About Credits Friends


Klik This For Me


Jom sembang

Holla ,,
Sabtu, 21 Januari 2012 | Sabtu, Januari 21, 2012 | 0 comments
Holla everyone !~ 
Best sekolah ?? Boleyy la ann ,, 
Penat ?? Penat la jugakk ann ,,
Anyway , ape2 jerk lahh . aku tawu memang banyak kerja sekolah yang cikgu kasi kan ,
Sebab aku punye berlambak-lambak kerja rumah ,,
Maklumlah budak "Pandai" ,,
Pandai lahh sangat ..

Waduhh ,, aku rase lama da ta updated blogg niyy ,,
kan , kan , kan ??
Ye lahh , sebok nun sekolah ,,
mane sempat na bukak blog kan ,
Yang sempat cume bukak fb jerk ,, 
 Kau sempat ??
Kesuntukkan masa kayy ,,
Tu p0wn aku online mase cuti sekolah , sabtu n ahad ,
Kalau hari biase to0 , kurang la aku online kan ,,


Na updated ke tanakk ?? Bile da bukak blogg ,,
Terase malas pulok na updated kan , awok ^^ ,..
Esokk-esok jerk la kite updated ,, 
 Okehh , bye ..
Ehh , ehh .. lupa pulok ,.,
Gong Xi Fa Cai untuk orang Chinese ..