Alang-alang da ade kat sini , mehh la +Follow | Dashboard
♥ Mini♥
Pemilik Blog

Hi ! I'm the owner of the blogs . Be nice . Hate SPAMMERS . HATERS . RIPPERS .

Mood ari nie :
mood ari nie ?? na tawu ?? ari niy ta la sebosan di hari2 yang lepas ..
Tengok satu per satu

Stories About Credits Friends


Klik This For Me


Jom sembang

Kau ?
Khamis, 29 Disember 2011 | Khamis, Disember 29, 2011 | 0 comments
Hee awak niyy !~ Asal awak tetibe carik pasal nun saya huh , bodohh ! Amboi kasar noh bahase kite ea ?? Ngee ~ Sekali - sekala leww ... Orang sebenarnye na crita pasal minahh ni huh ..Hang na tawu ke ?? Bole-II .. Ni nahh (Tekan Sini) .. Tu la acc minah bangang tuh .. Profil dea pakai tudung ?? Memang la ann , tapi perangai macam babi .. Agaknye dea pkai tudung na tutup perangai dea mcm pundekk tu kott ~ . Dengan bangganya dea ckap aku niy perampas ?? Pegi mampuii la kau .. Kenal dea pun tidak , tetibe na ckap aq ni perampas .. Ohh lupa , kau tuh la sebenarnye perampas .. Sanggup rampas pakwe orang ??Macam da tade orang laen pulak .. Memang la aku ta kenal kau , tapi aku nenok wall kau yang penuh nun kutukan orang , aku tahu kau tu sebenarnye memang perampas ...Anyway , aku malas na crite pasal kau lagi , sebab tu semua sebenarnye membuang masa aku tahu ..

p/s : mulut awak tu jangan terlalu lancang ea .. orang ta suke ..



|